RO / EN

Email Marketing


6 pasi de urmat in procesul de Inbound Marketing (Infografic)

Agentia Impact Branding & Design – echipa de creatie de inbound marketing profesionista, care concepe si dezvolta campanii de online marketing foarte eficiente,  a conceput un infografic in 6 pasi pe care ne-am gandit sa vi-l prezentam mai jos. 1. Concepe o strategie de marketing de succes Determina scopul campaniei tale de marketing, stabilindu-ti clar telurile, obiectivele si provocarile. Fara o strategie de marketing nu o sa fii in stare sa-ti optimizezi si sa-ti masori eforturile in inbound marketing. 2. Creaza si mentine un site puternic Un site e


Ce este ROI (Return on Investment)?

Fie ca vrei sa-ti deschizi o afacere sau ca detii una, este bine sa iti calculezi ROI-ul – Return on Investment-  sau rata de recuperare a investitiei. O investitie, de orice fel, va produce randamente pozitive? Si daca da, cat de mult? In orice domeniu ai activa, te va interesa dupa cat timp vei putea scoate un profit din business-ul pe care il conduci. Am spus intr-un articol trecut ca o campanie de SMS Marketing este ieftina. Dar poti sa castigi mai mult de cativa euro pe luna? In mod clar, da. Spre exemplu, sunteti patronul unui restaurant si ati colectat o lista de telef


Cum ajuta Pinterest la promovarea afacerii

Din ce in ce mai multe companii se folosesc de promovarea pe diferite retele de socializare pentru a-si ajuta afacerea. Astfel, ca sa fii prezent pe acestea, ti-am recomandat in alte articole promovarea pe Facebook , Google+ , iar azi vom vorbi despre Pinterest . In luna martie, Pinterest implineste 4 ani de la lansare. Parca mai ieri marketerii incepeau sa exploreze cum Pinterest se poate integra in campaniile lor de marketing. Acum, site-ul a ajuns la peste 70 milioane de utilizatori si marketerii din intreaga lume au acceptat ideea de canal social de media marketing. Desi Pi


Google+: Cum iti cresti numarul de followeri

Prezenta unui brand pe Google+ este in acest moment indispensabila, oricat de mult ar incerca unii sa nege acest aspect. Iar detinerea unui cont pe G+ este importanta din mai multe puncte de vedere: pe langa construirea prezentei online, impactul merge pana la cresterea directa a vanzarilor si cresterea SEO . Ideile si sfaturile de baza pentru orice Social Media Marketer se afla mai jos. Anunta-ti contactele ca ai G+ Primul pas pentru a-ti face simtita prezenta in Google+ este sa iti anunti fanii si followerii de pe retelele sociale de baza, clientii si comunitatile ca detii in


Generarea si calitatea leadurilor: interese principale in B2B in 2013

Generarea si imbunatatirea calitatii leadurilor raman cele mai mari provocari in 2013 din domeniul B2B. Companiile business-to-business prospecteaza constant in cautarea potentialilor clienti interesati, iar din acest motiv generarea de lead-uri necesita mult efort si atentie. Aspectele pe care se concentreaza marketerii in B2B   Un sondaj citat de Emarketer si efectuat de BtoB Magazine printre marketerii B2B din SUA anul trecut arata ca cel mai mult efort este depus de aceste companii pentru generarea de leaduri - 60% dintre respondenti au spus ca aceasta activitate le


4 Solutii pentru mailuri tranzactionale mai bune

Email marketingul inseamna mult mai mult decat sa trimiti newslettere lunare si informatii de vanzari, deoarece fiecare email inseamna un actual client sau unul potential, care la randul lor inseamna atat sansa de a-ti demonstra valoarea, cat si posibilitatea cresterii vanzarilor. In momentul in care continutul newsletterului tau este de interes, emailurile pe care le trimiti catre baza ta de date pot ajunge chiar si la fosti clienti, pe care ii poti astfel recastiga. Mesajul pentru abandonarea cosului de cumparaturi online In magazinele virtuale, gradul de abandonare a unui cos de


3 Lucruri diferite la sezonul de sarbatori 2013

In fiecare an, sezonul de iarna isi schimba caracteristicile de marketing in functie de evolutia clientilor. Deja putem observa tendinte diferite in ceea ce priveste sezonul de sarbatori 2013 cand vine vorba de email marketing pe retail. Deja observabile sunt nevoia de demarare timpurie a campaniilor de sarbatori, promovare intensa in noiembrie si reducerea numarului de mesaje privitoare la Black Friday, potrivit unui studiu realizat de mediapost . Campanii de sarbatori demarate timpuriu Fata de alti ani, in 2013 retailerii s-au apucat de campanii complete pentru sarbatori chiar


Internet & Mobile World 2013: Un eveniment bazat pe networking

Targul Internet & Mobile World din acest an a adus, dupa o prima estimare facuta de noi, de doua ori mai mult public fata de anul trecut, iar cel mai mare trafic a fost observat de catre noi in prima zi. Am dat vina pe evenimentul de prezentare pentru ochelarii Google cand am vazut cat de multi oameni erau deja prezenti la prima ora, chiar in momentul deschiderii evenimentului pentru public. Prima zi de IMW 2013 a fost aglomerata, plina de farmec si cu o rata mare de prezenta la standuri, printre care si al nostru. Si prezenta la conferinte a fost de trei ori mai mare decat


Continutul relevant, cheia succesului in email marketing

Email marketing-ul este ieftin si aduce rezultate vizibile, insa trebuie gandit bine si cu atentie la detalii, altfel risca sa devina o resursa irosita. Potrivit celor mai recente studii (Economist Intelligence Unit, Ascend2, Research Underwriters )  efectuate in State si Marea Britanie, emailul este in topul canalelor prin care ajungi cel mai bine la consumator, in orice etapa a procesului de cumparare. Iar continutul este cel care iti creste vanzarile. Totusi, cei mai multi dintre oamenii de marketing inca simt o provocare in a face continut relevant si care sa ii determine pe dest


Cresterea vanzarilor: mai putine versus mai multe emailuri catre clienti

Cat de des ar trebui sa trimiti emailuri catre baza ta de date ca sa ai cele mai bune rezultate? Intre marketeri se stie ca mai multe emailuri inseamna mai multi bani. Insa cei mai multi se tem sa puna in aplicare aceasta idee deoarece se tem sa nu fie luati drept spammeri. Pornind de la premisa ca la clienti ajung prea multe emailuri si ca acestia le detesta, multe firme reduc numarul de mesaje trimise. De ce mai putine emailuri? Totul a pornit de la frica de spam, iar brandurile consuma resurse masive pentru targetare, relevanta si nisare. Pentru a-si face clientii sa deschida


Se incarca ...