Articole scrise de: MailAgent Team


Cum a evoluat social media in ultima decada (Infografic)

Acum 10 ani nimeni nu se gandea la avantul retelelor sociale. Personal, mi-am facut cont pe Facebook prin 2009 la indemnul unor prieteni si trebuie sa recunosc ca m-a prins “microbul”. De atunci mi-am deschis conturi si pe alte retele de socializare, dar m-am limitat doar la cateva, din lipsa timpului. Nici nu vreau sa ma gandesc unde o sa se ajunga peste ani si ani, insa trebuie sa fie ceva formidabil. Sa ne intoarcem la ultimii zece ani si la evolutia retelelor sociale. Mai jos este un infografic, urmat de o descriere mai detaliata. Unele nu au prins atat de bine la public, iar alt


Ce trebuie sa cunoasca vizitatorii inainte de a-ti da adresa lor de email

Sa strangi o baza de date in mod organic, in email marketing, poate fi unul dintre cele mai grele lucruri. Vizitatorii sunt mult mai reticenti in a-si lasa adresa de email, si asta din cauza spam-urilor cu care sunt bombardati in fiecare zi.  Cum procedezi ca sa castigi increderea unui vizitator si sa-l determini sa-ti dea adresa lui de email? Este esential sa ii furnizezi trei lucruri: Ce am eu de castigat? (What’s in it for me?) Aceasta este intrebarea pe care toti ne-o adresam in momentul in care cineva ne cere adresa de email: ce am eu de castigat din asta? Daca vizitatorul


4 greseli in email marketing care pot fi evitate foarte usor

Este frustrant pentru un email marketer sa vada o greseala de ortografie in subiectului unui email al celei mai recente campanii, dupa ce a apasat butonul “trimite”. Cu totii facem greseli gramaticale sau de ortografie din cand in cand (sa nu mai mentionam de link-uri goale, tag-uri lipsite de personalizare sau imagini lipsa). Totusi, exista si alte greseli pe care le poti face, dar care pot fi evitate cu un pic de cunostinte in marketing si experienta. Pentru a evita aceste lucruri, trebuie sa stiti ceva despre ele. Ceea ce urmeaza sunt patru greseli in email marketing pe care le-


7 mituri despre email marketing pe care nu ar trebui sa le crezi (Infografic)

Email-ul este una dintre cele mai vechi unelte pe care marketerii inca se bazeaza si in ziua de azi. Din moment ce email marketing-ul este folosit de mult timp, exista multe informatii care sugereaza cele mai bune sau mai proaste metode de optimizare, dar nu toate aceste sfaturi sunt neaparat adevarate. Exista conflicte de opinii referitoare la cele mai bune momente de a trimite email-uri, cate caractere ar trebui sa aiba subiectul email-ului, cat si despre ceea ce ar trebui sa contina un newsletter trimis clientilor. Pentru a va face campania de email marketing cat mai eficienta, veti vre


Noua optiune MailAgent: Platesti doar cand folosesti

Deoarece vom implementa un sistem de facturare automata , rugam toti clientii care detin mai multe proiecte, liste de abonati, pe care nu le folosesc (nu mai trimit newslettere catre acestia), sa le stearga . Acest sistem de facturare automata calculeaza totalul numarului de abonati din toate listele, proiectele asignate unui client si va emite factura conform pachetului in care se incadreaza acest total. Daca un utilizator are liste/proiecte la care trimite ocazional newslettere, acesta are optiunea de inactivare a listei /proiectului respectiv, pentru a nu se lua in calcul la emiterea


Cum iti determini cititorii sa dea share postarilor de pe blog (Infografic)

Suntem siguri ca ati auzit ca, daca vrei sa ai share-uri la postarile de pe blog, tot ce trebuie sa faci este sa creezi articole excelente. Asta pare simplu, nu-i asa? Adevarul este ca nu e chiar atat de usor pe cat pare. Fara optimizarea postarilor pentru ca cititorii sa poata share-ui continutul si fara implicarea ta pentru a aranja cat mai bine lucrurile in asa fel incat aceste lucruri sa se intample, este posibil sa nu vezi niciun rezultat. Cei de la Column Five impreuna cu Onboardly au conceput un infografic original pe care l-au inclus intr-un ebook si care identifica elemen


Sa intelegem cum functioneaza algoritmul EdgeRank-ul de la Facebook (Infografic)

Toata lumea isi doreste sa afle cum functioneaza algoritmul EdgeRank care este atat de puternic si totusi atat de neinteles. Dar este de datoria marketerilor sa-si dea seama cum functioneaza, din moment ce comScore a raportat ca 40% din timpul petrecut pe Facebook este in News Feed  si doar 12% stau pe pagina de profil sau pe paginile de brand. Deci care ar fi factorii pe care ii ia in consideratie Facebook cand decide ce continut din ceea ce distribuiti apare in News Feed-ul utilizatorului? Un nou infografic de la PostRocket  a incercat sa faca lumina in aceasta privinta, ajutandu


Ai o idee de a compune un text si nu stii daca va avea rezultate? 5 intrebari care te vor ajuta sa iti dai seama (Infografic)

Nu inseamna ca daca scrii un text acesta o sa fie neaparat citit de catre cineva. Doar daca publici continut care are legatura cu industria din care faci parte, nu inseamna ca vei avea succes. Deci, cum ne dam seama ce functioneaza si ce nu? Trebuie sa iti pui intrebarile potrivite si sa fii pregatit sa dai raspunsuri sincere si oneste. Inainte de a pune in aplicare ideea ta, pune-ti urmatoarele 5 intrebari din acest infografic, conceput de cei de la Column Five . Sursa: www.columnfivemedia.com


13 ponturi esentiale despre copywriting care te vor ajuta sa cresti in motoarele de cautare in 2014 (Infografic)

Incercarea de a respecta factorii de clasament in Google va poate face sa va simtiti ca si cum ati lucra cu un sef care este imposibil de multumit. Nu conteaza cat de mult te straduiesti sa iti dai seama care este exact lucrul pe care gigantii din motorul de cautare il vor. Iar in final cand crezi ca ai descoperit ceea ce trebuie, Google pare sa se suceasca iar si refuza sa dezvaluie crieteriile sale. Din nefericire, se pare ca Google nu are de gand sa faca publice secretele sale asupra listei de factori de ranking prea curand. Totusi, poate ca tocmai algoritmul de ranking al lui Google es


5 programe care te vor ajuta sa-ti sporesti productivitatea pe retelele sociale

Una dintre probemele cele mai des intalnite ale oamenilor de marketing este lipsa de timp, implicit si postarile pe relele sociale. Cum sa faceti in asa fel incat sa aveti timp si de business-ul de care trebuie sa va ocupati dar in acelasi timp sa nu neglijati si retelele sociale? Adevarul este ca marketing-ul pe retelele sociale nu este deloc usor. Necesita timp si angajament pentru a creste canalele sociale, de a crea si share-ui continut de calitate si sa va conectati si cu cei care va urmaresc. Totusi, sunt cateva unelte care va vor ajuta sa faceti o parte din aceasta munca, oferindu-v


Se incarca ...