Articole scrise de: MailAgent Team


Cum sa iti creezi un orar de postari pe retelele sociale

Stii ca este important pentru afacerea ta sa urmareasca un program. Te ajuta sa faci lucrurile bine si asigura derularea evenimentelor intr-un mod clar si usor. Acelasi lucru se aplica si pentru retelele sociale. Stabiliti ce retele sociale sunt importante pentru voi intainte de a incepe crearea unui program.   Cele mai multe companii folosesc cel mai mult Facebook-ul. Dar totodata poate vei vrea sa ai vizibilitate si pe Twitter, LinkedIn, Pinterest sau Google+, depinde de audienta la care vrei sa ajungi. Daca nu esti sigur unde se afla audienta ta, tabelul de mai jos te poate a


Cele mai bune infografice din 2014 (de pana acum)

Sa concepi un infografic poate lua mult timp, de la stadiul de proiect, design si finalizarea acestuia dar ca sa citesti un infografic nu dureaza deloc mult, iar asta adora lumea sa faca. Oamenii au atentie distributiva scurta si sa fim seriosi, internetul este aglomerat. Pentru a face fata, a stimula angajamentul si a creste numarul de distribuiri, multi marketeri au trecut pe continutul vizual, in mod special infografice. Este un mediu propice de a-l folosi pentru a insirui fapte, ponturi si sfaturi, de informatii intr-un mod care este usor de perceput si inteles de oameni si de ce nu, s


Cum sa vinzi mai mult catre putine lead-uri

Cat de bine te-ai simti daca compania ta ar genera 1 milion de vizitatori si peste 60.000 de lead-uri pe luna prin intermediul site-ului. Cred ca ar fiideal, asa e? Ai avea o multime de lucruri bune de raportat catre conducerea companiei despre eforturile tale de marketing, echipa ta de vanzari ar avea mult de munca si problemele tale s-ar putea transforma din a genera vanzari in o crestere frenetica a notorietatii companiei. Vestea buna e ca sa poate realiza acest lucru. Vestea proasta e ca nu tuturor le reuseste. Fie ca va aflati doar la inceput de drum cu un plan de inbound marketin


Cat de mult valoreaza clientii tai? (Infografic)

Valorea duratei de viata a unui client (LTV – Lifetime value) este unul dintre acei indicatori care nu ii lasa pe multi CEO sa doarma noaptea. Este venitul estimat pe care un client il va genera pe intreaga durata a relatiei cu compania ta. Se ia in considerare nu numai cumparatura initiala dar si cat este posibil ca un cumparator sa cumpere in viitor, pe masura ce vor achizitiona mai multe produse si servicii de la tine. Intelegand cate venituri va genera fiecare client nou, o sa obti o perspectiva valoroasa despre cum sa-ti setezi in mod corespunzator bugetul de marketing si cat va tre


Festivalul Cannes Lions 2014

In perioada 15-21 iunie 2014 a avut loc Festivalul International Cannes Lions, un eveniment global destinat celor care lucreaza in comunicare si publicitate. Cele sapte zile de festival, care au inclus si festivitatea de premiere, au loc anual in Palais des Festivals et des Congrès din Cannes, Franta. Adesea numit “cel mai mare festival de publicitate din lume”, evenimentul atrage anual sute de participanti din intreaga lume. In fiecare an, in luna iunie, aproximativ 11.000 de participanti din 90 de tari viziteaza festivalul pentru a-i celebra pe cei mai buni in industria publicitatii,


Prezentare MailAgent

Pentru cei care ne cunosc dar si pentru cei care nu stiu exact cine suntem si mai ales cu ce ii putem ajuta pentru a-si dezvolta afacerea, am creat o scurta prezentare. Metoda MailAgent de a face inbound marketing iti este prezentata in filmul de mai jos. Daca vrei sa afli mai multe ne poti contacta si iti vom raspunde la intrebarile pe care le ai.


Lucrari de mentenanta in platforma MailAgent

Dorim sa va anuntam ca in noaptea de 1 spre 2 iulie, vor avea loc lucrari de mentenanta. In acest scop, va rugam sa va planificati trimiterile astfel incat sa nu intampinati neplaceri din aceasta cauza. Lucrarile vor dura 2 ore, intre orele 24:00 si 02:00 AM. Trimiterile programate pentru acest interval vor fi reluate dupa terminarea lucrarilor. Daca aveti campanii in desfasurare care nu suporta amanare va rugam sa luati legatura cu suportul tehnic. Va multumim pentru intelegere.


Anatomia unui homepage de site: 7 elemente pe care sa nu le ocolesti

Care este cea mai vizitata si folosita pagina dintr-un site? Puteti sa ghiciti, noi asteptam. Ok, timpul a expirtat. Probabil ca ati ghicit, este homepage-ul – pagina principala. De ce este pagina principala cea mai populara pagina din intreg site-ul? Este o combinatie intre doua sau trei motive din cele de mai jos: 1. Homepage-ul are cea mai veche adresa URL din site si, prin urmare, a avut timpul necesar de a aduna cele mai multe link-uri din inbound. 2. Cele mai multe vizite directe incep din pagina principala. 3. Pagina principala contine cele mai multe reclame din URL din numero


Cum sa optimizezi email-urile pentru dispozitivele mobile: ghid pentru incepatori

In ultimii ani, email-urile de pe dispozitivele mobile au cunoscut o crestere fulminanta. In timp ce acum sunt intr-un echilibru si se situeaza undeva la 45% din totalul email-urilor deschise, acum trei ani, acestea reprezentau doar 11% din deschideri – iar din aprilie 2011 asta inseamna o crestere de 309%. Nu numai deschiderile pe mobile au crescut, dar acestea acapareaza deschiderile de pe desktop si webmail. Deschiderile de pe desktop au scazut cu 53% in ultimii trei ani si acum reprezinta doar 28% din totalul deschiderilor. In timpul aceleiasi perioade, deschiderile pe webmail au sca


Vrei sa-ti motivezi echipa de vanzari? Incearca altceva in afara de bani (Infografic)

Raspunsul universal pentru stimularea oamenilor din vanzari era intotdeauna “banii”. Doriti sa lansati un nou produs? Incercati un concurs de vanzari. Doriti sa atrageti mai multi cumparatori? Atrageti-i cu recompense financiare. Un nou infografic de la work.com arata ca banii nu sunt singurul raspuns. De fapt: - 39% dintre angajati nu se simt apreciati la locul de munca - 50% dintre vanzatori se simt mai putin motivati de bani fata de acum cinci ani - 70% dintre reprezentatii de vanzari pleaca din cauza unei relatii proaste cu managerul lor. Deci, lasand banii la o


Se incarca ...