Articole scrise de: MailAgent Team


Importanta analizei datelor unei campanii online

Imagineaza-ti pentru cateva clipe o camera plina de copii. Cam de 7-8 ani. Se joaca si sunt fericiti, veseli si nu au nici o grija. Si apoi, in camera intra invatatoarea  care le spune ca trebuie sa se opreasca din joaca pentru a-si face lectiile. Care crezi ca este reactia lor? “Aaaaa, acum? Nu se mai poate putin? Peste 5 minute?” Aceasta este reactia tuturor oamenilor de marketing cand trebuie sa se apuce de analiza datelor. Este clar pentru ei ca este un task important, este clar ca este un task urgent si cu toate acestea este departe de creativitatea pe care-si doresc sa o realize


Securitatea bazei de date

De cand activez in cadrul MailAgent, am observat cat de putina atentie ofera anumite companii sigurantei bazelor de date. Din punct de vedere al email marketing-ului, baza de date este cel mai de pret lucru pe care il poate avea o companie. Cu cat o baza de date este mai ingrijit culeasa, cu cat contine mai multe date demografice, cu atat poate sa fie mai utila pentru companie. Dar ce anume faceti pentru a va proteja baza de date de angajatul nemultumit? Cum ne protejam bazele de date si informatiile esentiale? Mediul online Foarte multe companii lasa “la liber” accesul a


Ce este un email responsive

Definitia unui  email responsive In acest articol iti voi explica ce inseamna un email responsive si ce metode poti folosi. Metodele folosite sunt: media queries si un layout fluid pentru a te asigura ca o sa ai o compabilitate maxima cu toti clientii de email. Ce inseamna un email responsive: - Conceptul de Responsive Design a fost introdus pentru prima oara de catre Ethan Marcotte in 2010, in articolul sau, Responsive Web Design, publicat pe A List Apart. - Acesta se refera la capacitatea emailui sa se adapteze la rezolutia dispozitivului care este citit pe diverse dispo


Dictionar de marketing

Cu siguranta ti s-a intamplat sa auzi un acronim sau un cuvant si sa nu ai habar ce inseamna. Incerci sa il tii minte sau sa-l notezi pe ascuns, si sa cauti cand poti pe internet o semnificatie, sau sa te eschivezi in mijlocul discutiei pentru a nu te face de ras in fata celorlalti. Ni s-a intamplat toturor, de aceea in articolul ce urmeaza, incerc sa adun o parte din termenii folositi in marketing si vanzari care sa te ajute pe viitor. Majoritatea termenilor i-am imprumutat din “afara” asa ca o sa-i regasiti mai mult in limba engleza. A/B Testing Este o metoda de testare, prin ca


Importanta echipei

In afaceri, nu este nimic mai important decat sa ai echipa potrivita. Nu spun ca, individual, trebuie sa fie cei mai buni, dar trebuie sa ai un amalgam de oameni care sa iti dea cea mai mare sansa de a creste si de a castiga. Problema este ca, de obicei, persoana care completeaza o echipa cel mai bine, in prezent, este greu de gasit. De la inceputuri, in MailAgent, am angajat oameni cu carisma, oameni care sa se muleze pe stilul meu managerial. Mai tarziu, am inteles, insa, ca marea majoritate a cunostintelor se invata, desi acestea conteaza, dar intr-o masura mult mai mica. Dar, personalit


Haine noi de sarbatoare

Pentru ca suntem la inceputul lunii decembrie si pentru ca ne place spiritul sarbatorilor din aceasta luna, am decis sa ne schimbam “hainele” cu unele care sa ne introduca mai bine in spiritul acestei luni. Speram sa va placa!


Care este publicul tau tinta?

Unul dintre lucrurile cele mai importante atunci cand incepi un business, este sa-ti stabilesti publicul tinta. Trebuie sa-ti indentifici corect publicul tinta si sa iti setezi strategiile de marketing corespunzator. Nimeni nu isi perminte, in actuala econimie de piata, sa targeteze pe toata lumea. Pana si Mega Image-ul de la coltul blocului si-a setat o asemenea strategie inainte de a deschide magazinul. Firmele mici pot incerca sa concureze cu marile companii, prin gasirea unei nise a pietei. Multi patroni de business-uri declara ca ei targeteaza “pe oricine este interesat de servici


Evolutia SEO-ului (Infografic)

Cei care lucreaza in domeniul marketing-ului online sunt tot timpul la curent cu ultimele noutati din domeniu. Trebuie sa citeasca ultimele noutati, sa se adapteze si uneori chiar sa anticipeze ceea ce va urma. SEO-ul nu este o exceptie. Conform celor de la Moz , Google isi schimba algoritmul de aproximativ 500-600 de ori pe an. Cu atat de multe modificari, chiar si cel mai vigilent marketer poate omite un update sau chiar mai multe. Ultimele modificari in ceea ce priveste SEO-ul au fost explicate si structurate in infograficul de mai jos, conceput de Neil Patel de la Quick Sprout . T


Cum arata social media la 96 de ani de la Unirea Romaniei

1 Decembrie reprezinta ziua nationala a Romaniei, adoptata ca si zi nationala a tarii noastre in anul 1990. Sarbatoarea comemoreaza Adunarea de la Alba Iulia si unirea provinciilor Transilvania, Banat, Crisana, Maramures si Satmar cu Regatul Romaniei, sarbatorita la 1 decembrie 1918. Astazi, la 96 de ani de la 1 decembrie 1918, cand am ajuns in era digitala, suntem inconjurati de tehnologie la tot pasul. Calculatorul si telefonul mobil fac parte din viata noastra, dar poate cel mai important, retelele sociale au luat o curba ascendenta in acest peisaj. Dorim sa facem o scurta analiza a cee


3 motive pentru care iti sunt ignorate email-urile intr-o campanie de email marketing

Incearca sa cauti pe internet “greseli pe care le poti face in email marketing” si vei gasi o gramada de articole. Toate iti spun cam acelasi lucru: - personalizeaza email-ul cu numele persoanei care il trimite - evita folosirea termenilor si limbajului business - nu uita sa multumesti - evita formularea “pentru cei interesati” - personalizarea subiectului email-ului - verifica-l de greseli gramaticale inainte de a-l trimite - evita emoticoanele Si lista poate continua. Toate aceste sfaturi sunt de bun simt.  Daca vrei sa devii un profesionist in business-ul pe care il co


Se incarca ...