Cand postezi pe plaftorme de genul Twiter, LinkedIn, Facebook, YouTube sau Pinterest, trebuie sa faci mai mult decat sa pui un link cu o propozitie drept descriere, daca iti doresti sa obtii click-uri si vizite pe site. De fapt, trebuie sa-ti optimizezi fiecare postare pentru fiecare retea in parte. Cunoscand mici trucuri, cum ar fi unde sa-ti pozitionezi call-to-action-ul in descrierea de pe YouTube, cum sa incluzi un link scurt in post-ul de pe LinkedIn sau de ce ar trebui sa eviti sa incluzi fete ale oamenilor in pin-urile de pe Pinterest, ar putea face diferenta intre succes si esec pe
Cu peste 70 de milioane de utilizatori activi pe Pinterest, unii sunt meniti sa faca greseli. Unele dintre greselile pe care le facem pot fi foarte grave, totusi nu atat de catastrofale. Sa presupunem ca ati incercat sa faceti un tort double rainbow iar rezultatul este unul care lasa mult de dorit . Nu este sfarsitul lumii – puteti arunca tortul ruinat (sau sa-l mancati daca este inca comestibil) si sa va vedeti de viata in continuare. Dar cand faceti o greseala prosteasca atunci cand pin-uiti in numele business-ului vostru? Puteti pierde din trafic, lead-uri sau (potentiali) client
Iti doresti ca business-ul tau sa ajunga in primele cautari in Google in ceea ce priveste bunurile sau serviciile pe care le vinzi? Normal ca da, oricine isi doreste asta. Stii ca oamenii folosesc motoarele de cautare precum Google pentru a gasi informatii despre produsele pe care urmeaza sa le achizitioneze. Ceea ce nu stii este ca oamenii se documenteaza online chiar si atunci cand se duc fizic intr-un magazin pentru a cumpara ceva. “89% din utilizatorii de internet din USA verifica online inainte de a cumpara ceva, chiar daca in ultima instanta, cumparatura este efectuata de la
Astazi este ziua colegei noastre, Diana, care se serbeaza pe malul Senei cu chansonete pe fundal. O sarbatorim in lipsa, cu facturi si contracte, iar pentru ca suntem generosi ii vom pastra cateva pe birou. Ii uram distractie placuta, sa aiba timp de 10 zile vreme numai buna de plimbat si vizitat. PS: Te asteptam cu croisante!
Pe 11 iunie, colegul nostru Bogdan, pe care unii dintre voi il mai stiu si de Go to Guy, a luat o decizie inteleapta si a spus DA in fata ofiterului starii civile si a celor prezenti. Le uram multi ani de fericire si momente frumoase!
Gmail tine pasul in mod clar cu marketerii. Prima data a introdus bara pentru email-urile promotionale. Apoi vine cu grila pentru reclame. Cum au spus cei de la Marketing Land “este precum Pinterest pentru inbox”. Noua grila a fost comparata cu Pinterest deoarece este vorba numai de imagini. Google a anuntat un preview cu noua grila de imagini care este momentan in testare. Sansele sunt bune ca sa functioneze, deoarece multi abonati folosesc Gmail. Se vor stradui sa faca toate email-urile sa arate foarte bine in noua grila de imagini. Mai jos sunt 4 lucruri pe care le putet
PageRank-ul este un algoritm de analiza a hiperlegaturilor din internet, folosit de mototul de cautare Google, pentru a acorda pondere fiecarui element dintr-o multime de documente interconectate prin hiperlegaturi, cu scopul masurarii importantei relative in cadrul multimii. Dezvoltat si patentat in 1996 de catre Larry Page, unul dintre fondatorii Google, PageRank-ul este cel mai cunoscut algoritm folosit pentru motoarele de cautare. Premiza de la care porneste este ca, cu cat aveti mai multe link-uri de calitate in site-uri diferite, cu atat va fi mai bun site-ul si mai mare rank-ul in m
Pentru cei care nu stiu ce vor de la un template de newsletter si cum acesta ii poate ajuta la obtinerea unor rezultate mai bune in business-ul lor, venim cu cateva sfaturi importante, pe baza analizei unor newslettere trimise de anumite firme. Unele sunt prea mari, prea lungi, trimiterea dureaza foarte mult din cauza ca sunt incarcate cu enorm de multa informatie, care de cele mai multe ori nu ajunge in intregime la client. Cu cat email-ul trimis este mai lung, cu atat mai mari sunt sansele ca potentialii clienti sa-si piarda repede interesul. Mai jos sunt 6 sfaturi care va asigura un tem
Cand vine vorba despre marketing nu este niciodata un capitol incheiat. Puteti optimiza, efectua teste A/B, iar sa optimizati si tot va mai fi ceva de imbunatatit. Cheia este sa stiti ce merita imbunatatit in primul rand si ce va spori si mai mult ROI-ul. Deci daca landing page-urile tale functioneaza bine poate ar fi bine sa va focusati eforturile in alta parte. Dar cum puteti sti sigur ca landing page-ul este asa cum trebuie? Mai jos sunt sase semne care va arata daca landing page-ul are nevoie de un nou design sau va trebui optimizat pentru a va aduce cat mai multe lead-uri de buna cal
Multi dintre cei care si-au deschis o afacere au inceput pe cont propriu. Uneori este din necesitate, alteori este pentru ca asa au dorit. Cu timpul, va trebui sa incepeti sa delegati sarcinile sau sa cereti ajutor. Poti incepe cu o persoana pe partea de suport, cu angajarea unui vanzator si angajarea unui reprezentat al serviciului de clienti. Nu la mult timp dupa aceste angajari in posturi cheie, vei incepe sa te intrebi daca ai putea obtine rezultate mai bune in marketing daca vei apela la o agentie de marketing. Dar cum vei sti ca a venit timpul sa te opresti din ceea ce faceai de unu