Articole scrise de: MailAgent Team


Abordarea inbound marketing-ului de a transforma mai multe lead-uri in clienti

Inbound-ul nu este numai despre marketing. La urma urmelor, ce se intampla cu acele lead-uri pe care le-ati tot primit? Business-ul vostru nu se poate baza numai pe lead-uri – ai nevoie de  clienti care va ajuta la sa aduceti venituri si care sa va alimenteze viitoarele strategii de inbound. Odata ce ati perfectionat procesul de achizie a vizitelor in lead-uri, este timpul sa lucrati la miscarea din lead in client. Mai jos sunt cateva tactici pe care inbound marketerii dar si cei responsabili de vanzari le pot folosi pentru a ajuta cresterea si tranformarea mai multor lead-uri in client


Diferentele dintre Inbound Marketing si Outbound Marketing

Consumatorii actuali sunt mult mai bine informati si stiu mult mai multe despre produsele si marcile pentru care opteaza. Prin urmare, ca si brand, trebuie sa fii vazut in locurile potrivite si la momentul potrivit pentru a fi retinut intr-un mod optimist in mintrea clientului. Asta face ca brand-ul sa abordeze diferite cai in procesul de marketing pentru a tinti potentialii clienti. Au aparut noi variante de marketing si popularitatea social media a revolutionat modul in care specialistii din domeniu obisnuiau sa priveasca conceptul de marketing in anii trecuti. Piata este mult mai dinami


10 moduri de optimizare a email-urilor pentru atingerea obiectivelor (Infografic)

Lasand la o parte disputa din ultimii ani conform careia “email-ul a murit”, credem ca email marketing-ul a ramas prima optiune a marketerilor, in ceea ce priveste strategia de marketing. Conform Sikich , 70% dintre marketeri considera email-ul ca avand un rol mai mult decat bun pentru ROI si 62% dintre marketerii B2B au in plan sa continue alocarea de fonduri pentru email marketing. Dar a ramas email-ul una dintre cele  mai eficiente moduri de atragere a clientilor sau a devenit un canal suprasaturat si mult prea uzat? In plus, considerand ca marketerii au trimis 838 bilioane de


Noua optiune de Blacklist in modulul de administrare MailAgent

Incepand din aceasta saptamana, in platforma MailAgent poti regasi o noua optiune in meniul Contacte. In partea dreapta se afla butonul de Blacklist , unde clientii se pot  adauga in cazul in care nu mai doresc sa primeasca niciun email de la voi. Odata adaugati acolo acestia nu mai primesc informatii pe email indiferent de cate ori introduceti o lista noua de contacte. Acesta poate fi considerat si un lucru benefic, deoarece vei introduce de cate ori doresti o lista noua in baza de date, catre care poti efectua trimiteri noi. Mai poti adauga manual adrese de email din partea


Pe 21 mai Libris.ro sarbatoreste 5 ani

Le uram “La multi ani” partenerilor nostri de la Libris.ro care maine implinesc 5 ani. Acestia au multe surprise pentru noi, dar mai multe detalii aflati pe www.libris.ro . Cei de la Libris au acumulat experienta in domeniul distributiei de carte si muzica in cei 18 ani de experienta, iar din 2009 activeaza si in domeniul online pe Libris.ro. Cateva cifre relevante: 1. 255.000 de clienti multumiti. 2. 420.000 comenzi livrate. 3. 3.020.000 carti livrate 4. Carti livrate in toata lumea


Suntem onorati sa fim parteneri WWF

Partenerii nostrii de la WWF, impreuna cu echipa Rewilding Europe, au lucrat in ultimele luni indeaproape cu comunitatea locala din Armenis (Caras-Severin), avand ajutorul si antreprenorilor locali, a directiei silvice, asociatiei de vanatori si tur-operatori la readucerea zimbrilor in Carpatii Meridionali, la 200 de ani de la disparitia acestora in zona, mai exact in 1790. In data de 17 mai, in Muntii Tarcu din Carpatii Meridionali au fost aduse 17 exemplare de zimbru, fiind cel mai important fenomen de reintroducere a zimbrului care a avut loc vreodata in Europa. Acestia au fost a


5 moduri simple de a vinde Email Marketing unui sceptic

Cand vine vorba de metodele de marketing pe care trebuie sa le aplici pentru a-ti promova afacerea,email marketing-ul nu este primul lucru care iti vine in minte, sa fim sinceri. Social media, blogging-ul sau content-ul sunt in lumina reflectoarelor. Deci intrebarea care se pune: mai este email-ul relevant? Mai lucreaza la fel de eficient pentru a ridica vizibilitatea companiei tale si de a aduna lead-uri pentru echipa ta de vanzari? In acest post ne vom uita asupra a 5 metode de a vinde email marketing unui sceptic. Deci sa incepem! 1. Descrieti rata de acoperire email-ului Cand ma


12 motive incontestabile pentru care oamenii urasc blogging-ul (sfaturi pentru incepatori)

Am tot spus in articolele trecute despre importanta postarii in mod constant de articole pe blog, cu un continut relevant si important pentru afacerea voastra, care sa atraga cat mai multe lead-uri si clienti catre site. Insa stim ca lucurile nu sunt intotdeauna atat de usoare pe cat par. Chiar daca aveti experienta sau sunteti abia la inceput, va prezentam 12 motive incontestabile pentru care oamenii urasc blogging-ul. 1. “Nu sunt bun la scris” Inteleg ca inspiratia pentru scris nu vine asa usor pentru toata lumea, asta este mai mult o frica a celor care nu vor sa scrie. Nu s


25 statistici socante despre Email Marketing

Email marketingul este una dintre cele mai eficiente tactici de atragere a vanzarilor, dar nu ne credeti pe cuvant. Conform unui studiu efectuat de ExtractTarget pe 2013, 77% dintre consumatori prefera sa primeasca comunicari de marketing prin email cu permisiunea lor inainte ( Opt-in ). Comunicarea de calitate cu prospectii si clientii tai te poate aduce mai aproape de acestia si chiar sa-i faca sa-si doreasca sa afle noutati de la tine. Avem 25 de statistici care va vor inspira sa incepeti o campanie de email marketing: 1. 44% dintre destinatari au efectuat cel putin o achizitie in


Ce este o pagina de tipul Thank You Page?

O pagina de multumire (sau un thank you page) este pagina pe care clientul o vede imediat dupa ce a completat sau s-a abonat la un formular printr-un landing page din site. Mesajul de multumire ii poate aparea clientului dupa ce a cumparat un produs sau serviciu de pe site-ul tau, dupa ce s-a inscris la newsletter, a completat un formular pentru a primi o oferta sau pentru ca a descarcat un ebook. Ideea este de a multumi clientului pentru conversia efectuata sau pentru informatiile pe care ti le-a oferit in schimbul a ceea ce i-ai oferit. Pentru a putea urmari conversiile se poate intro


Se incarca ...