Articole scrise de: MailAgent Team


Lupul de pe Wall Street vine in Romania - 18 noiembrie 2014

Pe 18 noiembrie 2014 ai ocazia sa inveti de la cel ce a fost supranumit “Lupul de pe Wall Street” – Jordan Belfort, tehnici de negociere, influentare si persuasiune. Evenimentul va avea loc la Rin Grand Hotel, iar cei care organizeaza acest eveniment sunt Extreme Training . Am avut ocazia sa vedem povestea lui Jordan Belfort, transpusa in filmul The Wolf of Wall Street in interpretarea lui Leonardo di Caprio iar regia semnata de Martin Scorsese. In film ne-a fost redata povestea broker-ului care a facut istorie la inceputul anilor ’90, in unul dintre cele mai mari scandaluri l


12 recorduri mondiale pe care poti sa le incerci in pauza de masa (Infografic)

Pauza de masa este momentul mult asteptat al unei zile de munca. Pentru o ora, sau mai putin, ne putem opri din ceea ce facem, putem iesi sa ne plimbam, sa ne relaxam impreuna cu colegii si sa ne deconectam de la deadline-uri si targete – nu ca am uita in totalitate de ele. In cazul in care nu ai chef de lucrurile de mai sus, dar nici sa stai la birou sa pierzi vremea pe retelele de socializare sau sa te uiti pe youtube la filmulete virale trimise de colegi, ai putea incerca unul dintre recordurile mondiale de mai jos. Nu vorbim despre recorduri care necesita ani de zile de antrenament


Ce tipuri de intrebari poti sa folosesti in sondaje de opinie

Porniti la drum cu intrebarile potrivite. Alegeti intrebarile corect, astfel incat sa nu plictisiti respondentul. Timpul mediu al unui sondaj nu trebuie sa depaseasca 10 minute. Alegerea informatiilor si a intrebarilor pentru un sondaj, tipurile de intrebari pe care le adresati, joaca un rol foarte important pentru a concepe un sondaj eficient. Inainte de a concepe intrebarile, intrebati-va cum veti folosi raspunsurile de pe urma sondajului. Stiind care este scopul sondajului si informatiile pe care vreti sa le strangeti, va vor ghida catre tipurile de intrebari pe care sa le adresati.


Date statistice despre SMS Marketing (cu Infografice)

In curand se vor implini 22 de  ani de cand a fost trimis primul SMS (pe 3 decembrie 1992) de catre un programator de la Sema Group care a vrut sa le ureze colegilor “Craciun fericit!”. In ziua de azi, telefonul mobil este folosit cel mai mult pentru mesajele text – primul lucru este verificarea ceasului si a costurilor de internet atunci cand se intra de pe telefon. Statisticile adunate mai jos demonstreaza popularitatea SMS-ului pentru a imbunatati experienta clientilor, a spori vanzarile si a imbunatati serviciile oferite clientilor. Folosirea SMS-urilor: - 75% (4.5 mil


Noua interfata MailAgent v3.0

Poate unii dintre voi ati observat deja ca ne-am schimbat infatisarea. Este vorba de interfata v3.0 a site-ului MailAgent, care vine cu o imagine total diferita fata de cea veche. Site-ul este optimizat si pentru dispozitivele mobile, pentru ca stim cat de multa lume navigheaza pe internet de pe telefon, isi verifica de pe telefon sau tableta email-ul si nu numai. Gasiti produsele noastre mult mai bine structurate, filme cu echipa MailAgent, precum si o descriere a noastra, pentru a ne cunoaste mai bine. Aveti posibilitatea sa ne dati un email sau pur si simplu sa interactionam pe retelele


10 site-uri de unde poti afla informatii despre potentialii clienti inainte de a-i contacta

Este indicat ca, inaintea oricarui telefon pe care il dai unui prospect (viitor client), sa iti faci temeinic temele si sa afli cat mai multe despre acesta. Desigur, unele retele sociale sunt mai eficiente, insa cu fiecare cercetare efectuata, esti cu un pas mai aproape de scopul dorit. Cea mai mare greseala pe care un reprezentant de vanzari ar putea sa o faca este sa dea telefoane la rece, cand Google este atat de la indemana pentru toata lumea, fara a lua in calcul si retelele sociale. A pune mana pe telefon si a suna un client fara a avea nicio informatie despre acesta poate fi enervan


Internet & Mobile World 2014

Incepand de maine si pana joi, va asteptam la Internet & Mobile World 2014. Ne gasiti la standul 63, unde va asteptam sa socializam si sa ne imprietenim. Editia din acest an se preconizeaza una foarte interesanta, poate chiar mai incitanta decat cea de anul trecut. Vor fi 5 zone in care veti putea lua parte la prezentari sau conferinte sustinute de speakeri internationali dar si din Romania. Lista speakerilor o puteti consulta aici iar agenda evenimentului aici . Mai jos aveti o scurta prezentare a evenimentului de anul trecut.  


De ce sunt infograficele atat de eficiente? (Infografic)

Trebuie sa recunosc ca mie imi este mult mai usor sa retin anumite lucruri daca le vad transpuse intr-un infografic. In loc sa stau sa citesc randuri intregi de statistici si cifre, un infografic mi se pare mult mai usor de asimilat, ca si informatii pe care le transmite. Si nu cred ca sunt singura care crede asta. Sunt multi altii care prefera aceasta noua metoda in locul textelor. Creierul nostru proceseaza informatia vizuala de 60.000 ori mai repede decat textul, iar 90% din informatia transmisa catre creier este vizuala. 40% dintre oameni raspund mai bine la informatia vizuala fata de


Marketing in Direct, editia a 6-a

Editia cu numarul 6 a evenimentului Marketing in Direct , a avut loc pe 25.09.2014 la Clubul Diplomatic Bucuresti. Subiectul acestei editii a fost “Imagine no more…just sales”, prin care s-au prezentat tehnici si trucuri prin care poti sa atragi consumatorul si sa-l convigi sa achitioneze produsele sau serviciile pe care le comercializezi, fara ca acesta sa simta ca asta este singurul scop pe care il urmaresti. Printre speakeri s-au numarat Jay Abraham, fondator si CEO al Abraham Group, Dan Chisu, Catalin Tenita, Managing Partner Treeworks & Zelist/Zelist Monitor si multi altii,


Crearea listelor cu criterii demografice in MailAgent

Pentru cei care nu au folosit inca optiunea de “Demografice” din  MailAgent si care detin mai multe date despre clienti, in afara de adresa de email, va aratam in articolul de mai jos cum puteti trimite email-uri targetate in functie de informatiile pe care le detineti despre clienti. V-am tot spus in articolele trecute de ce este bine sa personalizati cat mai mult email-urile pe care le trimiteti clientilor sau daca creati anumite campanii care vizeaza un anumit segment, acest lucru va da posibilitatea sa trimiteti newslettere doar catre persoanele dorite. Pentru inceput este bine


Se incarca ...