Articole scrise de: MailAgent Team


Cum functioneaza design-ul responsive al unui site (Infografic)

Tot mai multi utilizatori folosesc dispozitivele mobile, precum tableta sau telefonul mobil, pentru a naviga pe internet, in detrimentul desktop-ului. Daca vrei sa ai vizibilitate cat mai mare in randul clientilor, va trebui sa-ti adaptezi cat mai curand site-ul la noile trenduri. Un site care poate fi accesat de pe telefonul mobil iti garanteaza o accesibilitate cat mai mare in randul clientilor. Conform unui raport al celor de la Google , motoarele de cautare sunt punctul de pornire al utilizatorilor de telefoane mobile (48%), urmat de site-urile cunoscute (33%) iar mai apoi de aplicatii


Cum sa iti prioritizezi agenda pentru a avea succes

Sunt o persoana care nu prea isi refuza colegii atunci cand acestia imi cer ajutorul intr-o anuminta privinta. Sunt o persoana usor impulsiva, dornica oricand de aventura, deschisa la a cunoaste oameni noi si pot oricand sa-mi schimb planurile in functie de ceea ce apare. Asta poate mi-a deschis multe usi de-a lungul timpului, in special in relatiile cu sefii sau colegii care sunt incantati de dorinta mea si de atitudinea ca pot sa-i ajut oricand. Dar cateodata, abordarea “da, da, da” poate fi epuizanta, iar eu sfarsesc in a duce orice proiect la final, pe ultima suta de metri. Cu fiec


12 moduri prin care poti obtine mai multi abonati pe blog (Infografic)

Pentru majoritatea blogerilor, publicarea unui articol poate fi ceva dezamagitor. Iti petreci tot timpul facand research, scriind, editand sau concepand design-ul pentru a pregati un articol si a-l publica, iar cand in final il urci pe blog...nimic nu se intampla (cu exceptia unui Like de la mama ta sau de la vreun coleg). Dar nu ar fi ideal ca oamenii sa observe atunci cand publici un articol pe blog? Incearca sa introduci optiunea de abonare la blog. Daca iti poti determina cititorii sa se aboneze la newsletter, poti incepe sa construiesti o relatie pe termen lung si sa ai o sursa de tra


SEM Days 24-25 septembrie 2014

In perioada 24-25 septembrie se va desfasura cea de-a treia editie SEM Days , eveniment ce va avea loc la Willbrook Platinum Center, Bucuresti. SEM Days este prima conferinta din Romania nisata pe Search Engine Marketing, dedicata managerilor de marketing si brand, online marketing managerilor, coordonatorilor de business-uri cat si antreprenorilor online. Acesta este cel mai important eveniment de SEO si PPC din Europa de Sud-Est, organizat de SEO Monitor si 2Parale . Conform unui studiu efectuat de cei de la consumerbarometer.com,  63% dintre romanii care au achizitionat serv


Cum arata o zi din viata internetului (Infografic)

Internetul a devenit o componenta esentiala a vietii noastre, atat cea personala cat si cea profesionala, iar o mare parte a rutinei noastre zilnice se petrece online. Cu totii stim ca internetul este enorm, dar cu toate astea, doar in momentul in care arunci un ochi peste statistici realizezi cu adevarat grandoarea lui. Pentru infograficul de mai jos, conceput de Uberflip.com ,  s-au facut cercetari pentru a afla ce fac oamenii atunci cand sunt online. Dupa cum s-a dovedit, oamenii iubesc cotinutul (content-ul) iar acesta exista din abundenta pentru toata lumea. Cateva statistici:


Cum sa scrii titluri mai bune (Infografic)

Diferenta intre un titlu cu adevarat bun si unul mediocru este enorma. Ar trebui sa iti dai seama atunci cand scrii un articol ca poate fi un hit doar pe baza titlului ales.  Probabil ai petrecut cateva ore bune ca sa concepi un articol exceptional, dar cat timp ai alocat efectiv concentrandu-te asupra titlului? Probabil ca nu suficient. De ce este titlul atat de important? Pentru ca 8 din 10 oameni citesc titlul dar numai 2 din 10 vor citi si articolul. Prin conceperea unui titlu bun vei reusi sa atragi suficienti oameni care vor citi efectiv articolul scris de tine. Acum ca stim ca


5 semne care iti arata ca e timpul sa refaci design-ul unui site (Infografic)

Modul in care un utilizator percepe un site joaca un rol foarte important in dezvoltarea unui website. Cu cat experienta vizitatorilor este mai placuta, cu atat sansele ca acestia sa-l distribuie pe retelele sociale sau in site-urile lor creste simtitor. In plus, cu cat unui site i se dau mai multe share-uri in social media sau ii sunt distribuite link-urile, cu atat cresc sansele ca acesta sa apara mai sus in motoarele de cautare, cel putin in teorie. Dar cum imbunatatesti aceasta experienta a utilizatorului? Infograficul de mai jos analizeaza 5 factori si cum acestia afecteaza dezvoltare


Cum sa nu-ti enervezi clientii atunci cand faci follow up

Multi reprezentati de vanzari sunt chiar buni in ceea ce fac. Dar orice bun vanzator stie ca sansele ca cineva sa ridice receptorul in secunda doi in care ai sunat, sau sa raspunda la email imediat dupa ce ai apasat pe butonul “trimite”, ori chiar sa semneze un contract la o intalnire de socializare, sunt practic inexistente. Atunci este momentul in care vanzarea se transforma in follow up, iar uneori, vanzatorii nu sunt atat de buni la acest capitol. Unii sunt tentati sa foloseasca textul pe care il utilizeaza in vanzarea unui produs cat si la un telefon de verificare al clientului. U


Cum privim o pagina web? (Infografic)

Probabil ati petrecut sute de ore “aranjand pixeli” si gandindu-va la cele mai bune texte pentru site-ul pe care tocmai vreti sa-l lansati. Dar oare v-ati gandit cum vizitatirii vostri, viitori clienti, vad si citesc informatia cat si vizualul la care ati lucrat atat de mult? Oare vor ignora call-to-action-urile de pe marginea paginii, pe care v-ati chinuit sa le faceti cat mai convingatoare? Meniul de navigare intre pagini va incurca si mai mult viitorii prospecti? Ce informatii isi vor aduce aminte dupa ce vor pleca? Ati vrut sa vindeti clientului ideea ca aveti un site nou, care


Cuvinte si fraze care ii determina pe cititori sa dea click (Infografic)

Gandeste-te la numarul de postari pe care le gasesti in feed-ul din retelele sociale, la numarul de rezultate pentru fiecare intrebare pe care o tastezi pe motoarele de cautare sau la numarul de postari de pe blogurile pe care le urmaresti in fiecare zi. Cum iei decizia pe care postare sa dai click si pe care s-o ignori? Intr-o piata supra-saturata, in care fiecare are puterea de a crea content, este dificil pentru marketeri sa ramana bine ancorati. Toata lumea concureaza pentru ca mesajul transmis sa fie cel care capteaza atentia audientei si pe care se va da in final click. Infografic


Se incarca ...