Articole scrise de: MailAgent Team


Cele mai bune si mai proaste momente pentru a posta, pin-ui si tweet-ui (Infografic)

Lumea isi verifica Facebook-ul de cum se trezeste, deci ar trebui sa va programati postarile pentru momentele din prima parte a zilei. Dar stati…cred ca il folosesc si in timpul serviciului pentru a-si umple timpul cand se plictisesc, cam in jur de ora 14:00. Sau asta este ora la care intra pe Twitter? De fapt, am auzit ca Pinterest-ul este foarte popular in perioada dupa-amiezelor, de asemenea. Deci sunt un pic confuza. Hai sa lasam la o parte toate teoriile de mai sus si sa ne uitam la niste date oferite de cei de la SurePayroll   si Ghergich & Co.   care ne clarifica care su


Cum sa iti cresti numarul de abonati in mod natural

In acest articol va vom da cateva sfaturi despre modul in care iti poti creste lista de abonati in mod natural. Poti incepe cu doi pasi simpli, chiar de azi, pentru a-ti spori numarul de abonati. Dar inainte de a continua avem un singur sfat: Niciodata nu cumparati liste de email-uri! Nimeni nu suporta spamul. Si daca veti apela la o lista cumparata si veti trimite email-uri catre acestia, asta veti face. Cei din lista nu vor sa stie de tine iar asta dauneaza ratei de livrare a email-urilor cat si IP-ului de pe care ati efectuat trimiterea, ceea ce inseamna ca urmatoarele mesaje pe care


10 sfaturi pentru testarile A/B

Daca v-ati gandit de mai multe ori sa faceti o testare A/B in cadrul campaniei voastre de marketing, dar nu ati apucat pana acum, iata de ce ar trebui sa tineti cont. Chiar si un test minor poate sa va ajute la imbunatatirea traficului, a lead-urilor sau chiar in vanzari daca este facut cum trebuie. Iar daca nu tineti cont de avantajele unei simple testari A/B puteti pierde mult in imbunatatirea campaniei voastre de marketing. Va prezentam mai jos 10 sfaturi de ce este bine sa faceti, si ce sa nu faceti atunci cand incepeti o campanie de testare A/B. 1. Testati mai multe variabile. Su


Noua optiune a Gmail de dezabonare

Haideti sa discutam despre noua optiune de dezabonare de pe Gmail si ce inseamna asta pentru voi, ca si marketeri interesati de campaniile de email marketing. Ce a schimbat Gmail? Recent, Gmail a introdus un nou link aditional de Dezabonare (in dreapta numelui expeditorului).  Daca se va da click pe acest buton de dezabonare, o fereastra de tip pop-up va aparea intreband cititorul daca chiar doreste sa se dezaboneze din lista. Daca se va alege optiunea de dezabonare, Gmail va trimite un email prin care noi vom fi anuntati ca persoana respectiva doreste sa se dezaboneze. Cum va af


10 moduri prin care iti poti pierde abonatii

Chiar si cu explozia marketing-ului in social media, email marketing-ul este inca o metoda puternica si eficienta de a-ti creste afacerea. Un studiu efectuat de ExactTarget arata ca 77% dintre clienti prefera sa primeasca comunicate sau mesaje de vanzari prin email folosind metoda confirmarii inainte (opt-in). Conform Experian , pentru fiecare dolar cheltuit pe email marketing exista un castig mediu de 44.25$. Construind o lista de email-uri receptive la ceea ce ai de transmis, poate face minuni pentru business-ul tau, dar exista unele conceptii gresite despre email marketing, care ar


De ce cumpara oamenii? Ce influenteaza decizia de cumparare? (Infografic)

Este mult de vorbit despre schimbarile din vanzari si despre peisajul din marketing. Dar aceasta evolutie este condusa de cel mai important factor: clientul. Felul in care lumea cumpara produse sau servicii online s-a schimbat dramatic de-a lungul anilor. In zilele noastre, clientul are mai multa putere decat oricand. Pentru a intelege mai bine ce anume il inflenteaza pe clientul din ziua de azi, cei de la BigCommerce au analizat si realizat un clasament al site-urilor de ecommerce (pentru piata din USA) pentru a intelege mai bine ce conteaza pentru cumparator atunci cand acestia efectue


10 beneficii ale folosirii infograficelor

Un infografic este o colectie de date sau informatii puse intr-o imagine grafica vizuala pentru a intelege mai repede si a retine mai eficient anumite date. Marketing-ul vizual s-a dovedit a fi mult mai eficient decat textul. Potrivit 3M Corporation si Zabisco , 90% din informatia transmisa catre creier este vizuala, iar vizualul este procesat de 60.000 de ori mai rapid decat textul. Internetul a dus marketing-ul vizual la urmatorul nivel si infograficele au devenit o parte importanta din aceasta crestere. Sunt multe beneficii ale folosirii infograficelor in campaniile voastre de mar


De ce este marketing-ul vizual atat de important?

Marketing-ul vizual inseamna folosirea imaginilor, culorilor, filmelor, semnelor si a simbolurilor pentru a determina un potential client sa devina atras de produsul si/sau serviciul tau. Studii facute de 3M Corporation au aratat ca noi procesam vizual de 60.000 ori mai repede imaginile decat textul. Astfel, folosindu-te de marketing-ul vizual iti vei comunica mesajul catre potentialii clienti mult mai repede si mai eficient  decat daca ai folosi text simplu. Vedeti marketing vizual peste tot: tricouri, panouri publicitare, camioane de livrari, cladiri, etc., toate sunt exemple de mar


15 ponturi pentru pin-uri mai productive pe Pinterest

Pinterest este un site social care promite mult. Ca si popularitate se afla dupa Twitter, dar creste rapid. Pinterest incita la mai mult trafic decat Twitter si LinkedIn la un loc. Evident, acest site foarte popular te poate ajuta foarte mult in business-ul taucat  si pentru prezenta ta in mediul online, dar toate uneltele puse la dispozitie, trebuie folosite corespunzator. Ideea de baza a Pinterest-ului este sa iti creezi un board unde pin-uiesti imagini insotite de un text pe post de descriere despre ceea ce ai pin-uit. Cele mai populare pin-uri sunt casele, arts & crafts, moda si m


Tehnici de atragere a traficului pentru 2014

Sunt perioade in viata noastra cand ne dorim trafic si altele cand nu ne dorim deloc. Daca sunteti pe o sosea conducand si incercati sa ajungeti din punctul A in punctul B, mai putin trafic este chiar indicat. Dar, daca aveti un site sau un blog, fara trafic nu veti supravietui. Sunt multe moduri, atat online cat si offline, de a atrage traficul pe site-ul vostru. Unele metode sunt mai eficiente decat altele. Unele tehnici s-au imbunatatit odata cu trecerea anilor iar altele au devenit invechite. Cu rata de conversie a site-urilor de ecommerce fiind de aproximativ 3%, veti avea nevoie d


Se incarca ...