RO / EN

Inbound Marketing


Google+: Cum iti cresti numarul de followeri

Prezenta unui brand pe Google+ este in acest moment indispensabila, oricat de mult ar incerca unii sa nege acest aspect. Iar detinerea unui cont pe G+ este importanta din mai multe puncte de vedere: pe langa construirea prezentei online, impactul merge pana la cresterea directa a vanzarilor si cresterea SEO . Ideile si sfaturile de baza pentru orice Social Media Marketer se afla mai jos. Anunta-ti contactele ca ai G+ Primul pas pentru a-ti face simtita prezenta in Google+ este sa iti anunti fanii si followerii de pe retelele sociale de baza, clientii si comunitatile ca detii in


Generarea si calitatea leadurilor: interese principale in B2B in 2013

Generarea si imbunatatirea calitatii leadurilor raman cele mai mari provocari in 2013 din domeniul B2B. Companiile business-to-business prospecteaza constant in cautarea potentialilor clienti interesati, iar din acest motiv generarea de lead-uri necesita mult efort si atentie. Aspectele pe care se concentreaza marketerii in B2B   Un sondaj citat de Emarketer si efectuat de BtoB Magazine printre marketerii B2B din SUA anul trecut arata ca cel mai mult efort este depus de aceste companii pentru generarea de leaduri - 60% dintre respondenti au spus ca aceasta activitate le


Cum functioneaza chestionarele MailAgent (tutorial video)

Spre deosebire de email si SMS, chestionarele aduc un feedback real si pot aduce informatii suplimentare despre clientii din baza ta de date. Este simplu sa creezi un astfel de sondaj in aplicatia MailAgent, pe care ulterior il poti trimite prin email catre baza de date. Ulterior afli punctual raspunsurile date de fiecare abonat si poti chiar sa ai chestionarul disponibil pe site-ul tauk, poti sa exporti raspunsurile in format CSV si sa primesti un raport grafic al rezultatelor. Clientii pot gasi sectiunea de Chestionare aici . Daca nu esti client, fa-ti acum un cont gratuit aici


Internet & Mobile World 2013: Un eveniment bazat pe networking

Targul Internet & Mobile World din acest an a adus, dupa o prima estimare facuta de noi, de doua ori mai mult public fata de anul trecut, iar cel mai mare trafic a fost observat de catre noi in prima zi. Am dat vina pe evenimentul de prezentare pentru ochelarii Google cand am vazut cat de multi oameni erau deja prezenti la prima ora, chiar in momentul deschiderii evenimentului pentru public. Prima zi de IMW 2013 a fost aglomerata, plina de farmec si cu o rata mare de prezenta la standuri, printre care si al nostru. Si prezenta la conferinte a fost de trei ori mai mare decat


6 Lucruri interesante pe care o companie sa le faca pe Facebook

Brandurile care cauta oportunitati de a interactiona cu utilizatorii de Facebook pot sa isi indeparteze clientii daca nu se promoveaza intr-un mod pozitiv si istet, care sa devina o experienta pentru ambele tabere. Dupa ce recent am discutat despre cele mai neindicate lucruri pe care o companie le poate face pe aceasta retea de socializare in ziua de astazi, iata care sunt comportamentele de companie cele mai bine asimilate de catre clienti. Vanzatorul istet Majoritatea oamenilor care interactioneaza cu branduri pe Facebook sunt de fapt in cautare de deal-uri si premii. Cu as


5 Lucruri pe care o companie sa nu le faca pe Facebook

Nu este foarte usor sa fii in brand pe Facebook, mai ales daca nu esti unul din domeniul entertainment-ului. Pentru ca fiecare companie vrea sa ajunga in news feed-ul clientilor actuali si potentiali, incearca sa ii faca pe aceastia sa interactioneze cu pagina brandului lor. Insa incercand sa se faca remarcate intr-o piata aglomerata, unele firme recurg la cateva tipare comportamentale pe retelele sociale care fie ii indeparteaza pe oameni, fie comunica brandul in mod gresit. Care sunt cele mai nepotrivite abordari pe Facebook? Cersetorul Desi studiile arata ca cerutul de like


Newslettere postate automat pe Facebook

Mail Agent lanseaza noul serviciu Social Agent care ofera posibilitatea publicarii si pe Facebook a newsletterelor create. Pe scurt, noul serviciu va permite sa faceti legatura intre trimiterile dumneavoastra din Mail Agent si postarile din Facebook printr-un instrument integrat si extrem de eficient . Cum functioneaza noul Social Agent? Exista cativa pasi pe care va trebui sa ii urmati pentru a folosi Social Agent, dar lucrurile pot fi puse in miscare printr-o modalitate foarte simpla si pe care v-o prezentam, in amanunt, in continuare. In pagina "Contul meu"


Noul editor MailAgent

Draga utilizator Mail Agent, te anuntam o noua schimbare benefica. Incepand de luni, 14 mai, aplicatia Mail Agent va avea  un nou editor pentru modificarea sabloanelor. Pentru ca parerile si sugestiile voastre sunt importante pentru noi, venim in intampinarea lor printr-un editor mult mai usor de utilizat, in care feature-urile cele mai utilizate sunt mai accesibile. Acum vei putea sa vezi in timp real toate modificarile aduse sabloanelor si sa modifici newsletterul in cel mai scurt timp.In continuare o  sa te ghidam un pic prin cele mai importante schimbari, dar nu uita mot


De ce ne comportam la fel cand vine vorba de abonari si de like-uri

Emailul si social media merg mana in mana. Desi multi spuneau acum 3 ani ca odata cu proliferarea retelelor sociale emailul va muri, acest lucru nu s-a intamplat. De fapt, noi nu credem ca se va intampla vreodata tocmai pentru ca, folosite impreuna, efectul lor este mult mai puternic. Iar ce s-a observat recent este faptul ca exista mai multe similaritati intre comportamentele utilizatorilor fata de branduri cand vine vorba de abonarile la emailuri si pe Facebook. Jay Baer a trasat mai multe paralelele declarand ca, desi numele difera, actiunea intreprinsa de utilizator e


Cateva cifre despre inbound marketing

Ai aflat luna trecuta cate ceva despre cum poti atrage noi utilizatori pe siteul tau folosindu-te de un blog. Am incercat sa-ti demonstram ca poti converti vizitatorii in abonati oferindu-le informatii folositoare despre produsele/serviciile tale, analize ale trendurilor din industrie si studii de caz. Blogul unei companii, prezenta pe retelele sociale impreuna cu tacticile de email marketing si SEO, toate fac parte din categoria de  marketing numita inbound marketing . Si ca sa te incurajam macar sa consideri aceste tactici, mai jos avem un infografic care sustine potentialul eno


Se incarca ...